F. Wehrmann and R. Zender. Inclusive Virtual Reality Learning: Review and 'Best-Fit' Framework for Universal Learning. Electronic Journal of e-Learning, pages 00, February 2024. A. H. Darmasti, N. Pinkwart, and R. Zender. User Experience Evaluation in Virtual Reality for Autism: A Systematic Literature Review. Universal Access in Human-Computer Interaction, Springer Nature Switzerland, pages 546-568, 2023. F. Wehrmann and R. Zender. Virtual Reality als Instrument zur Förderung inklusiver Schulbildung: Prozessmerkmale und Herausforderungen. Workshops der 21. Fachtagung Bildungstechnologien (DELFI), Gesellschaft für Informatik e.V., pages 99-107, 2023. M. Mulders, J. Buchner, A. Dengel, and R. Zender. Immersives Lehren und Lernen. AR/VR - Teil 2. MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie Und Praxis Der Medienbildung, January 2023. M. Mulders, M. Weise, A. Schmitz, R. Zender, M. Kerres, and U. Lucke. Handwerkliches Lackieren Mit Virtual Reality (HandLeVR): VR-Basierter Kompetenzerwerb in Der Beruflichen Ausbildung. MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie Und Praxis Der Medienbildung, AR/VR - Part 2, volume 51, pages 214-245, January 2023. F. Wehrmann and R. Zender. Potenziale von Virtual Reality für inklusive Schulbildung. 21. Fachtagung Bildungstechnologien (DELFI), Gesellschaft für Informatik e.V., pages 303-304, 2023. A. Musiimenta, W. Tumuhimbise, E. C. Atukunda, S. Ayebaza, P. Kobutungi, A. T. Mugaba, J. Asasira, G. R. Mugyenyi, J. Katusiime, R. Zender, N. Pinkwart, and J. E. Haberer. Challenges in accessing maternal and child health services during COVID-19 and the potential role of social networking technologies. Digital Health, volume 8, 2022. J. Katusiime, W. Tumuhimbise, G. R. Mugyenyi, P. Kobutungi, A. Mugaba, R. Zender, N. Pinkwart, and A. Musiimenta. The role of mobile health technologies in promoting COVID-19 prevention: A narrative review of intervention effectiveness and adoption. Digital Health, volume 8, 2022. J. Buchner, M. Mulders, A. Dengel, and R. Zender. Immersives Lehren und Lernen mit Augmented und Virtual Reality - Teil 1. volume 47, 2022. R. Zender and M. Mulders. Wissenschaftliche Konferenzen in Social Virtual Reality. e-learning \& education (eleed), issue 14, 2022. R. Zender, J. Buchner, C. Schäfer, D. Wiesche, K. Kelly, and L. Tüshaus. Virtual Reality für Schüler:innen: Ein «Beipackzettel» für die Durchführung immersiver Lernszenarien im schulischen Kontext. MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung, volume 47, issue 1, pages 26–52, 2022. A. Musiimenta, W. Tumuhimbise, E. C. Atukunda, A. T. Mugaba, J. Asasira, J. Katusiime, R. Zender, N. Pinkwart, G. R. Mugyenyi, and J. E. Haberer. A mobile health app may improve maternal and child health knowledge and practices among rural women with limited education in Uganda: a pilot randomized controlled trial. JAMIA Open, Oxford Academic, volume 5, issue 4, December 2022.